BY KIMMY: LÖRDAG

Hey hey kimberlie här igen.
Idag var jag med min mamma i Farsta och kollade i affärer. Mamma köpte en tröja, skit fin, och en kjol. Själv köpte ja en ny telefon (LG). Faktiskt ganska bra. :) Efter vi hade varit i Farsta åkte vi hem och jag städade mitt rum, sedan åt vi mat och snart ska vi kolla på en film som heter "Into the blue".
peace n' love, see ya'll <3

                                                       
                                                                              min nya telefon :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

din mobil är så cool :O älskar spelen, n00b jag är <333

2008-10-13 @ 17:36:58
Postat av: fanny

/ fanny (a)

2008-10-13 @ 17:37:50
URL: http://fannywesterberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0