BY KIMBERLIE : TRÅKIG DAG

Shululu kimpa limpa här igen, idag va de den tråkigaste dagen på veckan. Jag var bara hemma hela dan skit tråkigt, kollader på Into the blue igen, sammtidigt som ja tvättade :p. Sen satte jag mig framför tven och åt glass (mmm gott), när jag hade ätit upp glassen hade ja så tråkigt så ja gjorde flätor i hela håret (ass jobbigt efter ett tag). Har nydligen ätit mat, kassler med någonting, och nu sitter ja framför datan och ska börja ta ut flätorna sen ska jag komma på nåt roligt att göra :D
peace n' love, see ya'll <3
p.s. skriv kommentarer ;)


(skriver korta inlägg för ja pallar inte skriva så mycket och för att typ ingen av er pallar läsa :p<3)

                                        
                                                                         älskar er tjejer (: <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0