by kimberlie: SÖNDAG OCH IDAG

Hey nu är det äntligen jag kimberlie som skriver, knasbollen x), tänkte skriva igår för ja ville va den första som skrev av oss men va skit trött så pallade inte och e nu den som skriver sist, suck. Jävla enyo och anna han skriva före haha :).
Söndag:
I söndags va det min mammas födelsedag och hon blev överraskad av min faster, hennes barn, mammas bror och hans två barn. Vi åt tårta och kakor eller man kan inte kalla de tårta för den smälte x). Hon fick presentkort på olika butiker.
Efter mammas födelsedag hade jag min första match med mitt nya basketlag, vi vann med 20p. Jag fick inte spela så mycket med de va kul ändå, fast de va en bajs match (skit dålig match :p).
Matchen va ute i märsta och runt vid sex tiden så ja kom hem ganska sent. När ja kom hem va jag skit trött. Ja åt mat (kyckilng med ris), kollade på tv, va inne på datan och sedan gick ja och la mig.
Idag vaknad ja av min mobil, sen somnade ja om som vanligt, så ja kom försent till skolan. Efter skolan va ja kvar medans enyo och anna gick hem, för jag hade träning och då passade ja på att göra läxor (är typ klar med alla, stolt :p). Sen gick ja till träningen som började 18.00 och de va en rolig träning (vi skrek mycket för vi pratar inte så mycket på plan).
Nu är jag hemma och ska äta gulash.
Aja pallar inte skriva mer kanske skriver i morron om ja hatid ;)
peace n' love, see ya'll <3 

Kommentarer
Postat av: fanny

vilken busig daaaaaag :D(y)

äälsk <333

2008-10-06 @ 21:48:24
URL: http://fannywesterberg.blogg.se/
Postat av: kimberlie ;)

haha :D<3

2008-10-06 @ 22:02:11
URL: http://mtrees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0