by enyo: första inlägget från mig <3

SHULULUSAN :D
nu är det äntligen enyo som skriver :)
har egentligen typ inget att skriva, men man måste ju hinna skriva det första inlägget innan bim ( Kimberlie) skriver före, hah , man vill ju inte vara rutten o skriva sist av oss,  men anna skiver på som en galning förfan, är jätte glad över det ! haha är mycket stolt över dig anna.
jaja , min dag var helt vanlig, vaknade upp av min facking störande mobil :S i min hjärna snurrade det bara runt " jag måste komma i tid till skolan idag! " men nejnej , det blev såklart inte så, det är sega enyo vi snackar om, men skolan gick som det ska, försökte anstränga mig med skolarbetet hela dagen men på slutet vart ja så himla trött, höll nästan på att somna av lärarens tjatande röst, men jag klarade mig.
Åkte hem efter skolan , min mobil ringer och det är anna jag hör i luren. hon självklart berätta om det där jävla bigga GYMNASIETIDNINGEN hon fick hem, jag blir oxå så jävla stressad så fort jag hör ordet Gymnasium, finns så mycket att välja på! menmen , pallar inte tänka på det nu :)
sen efter det var jag tvungen att hämta hem mina småsyckon ( olivia & emanuel ) passar dom idag, min mami jobbar kväll. så efter att jag hämtat hem dom fixade jag mat till dom sen satt jag faktist igång att plugga, (STOLT) vill ju inte komma efter i skolan :) jaa finns inte så mycket mer att säga , jaja  ni får veta mer om enyo ( vill säga enyo the KING's ) liv snart igen. Peace n' Love to ya'll <3


Kommentarer
Postat av: fanny

haha bra enyo att du pluggar! :D

moahaha kim blev rutten! <333

2008-10-07 @ 18:10:28
URL: http://fannywesterberg.blogg.se/
Postat av: enyo

haha , visst är jag DUKTIG (a)

ah , som vanligt såra hahah :) <33

2008-10-07 @ 19:56:15
URL: http://mtrees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0