by enyo: torsdag, stressandet äntligen slut (:

haha visst anna , jag tror det var bullshiet det bim sa, hon har nog svikit våran käraste blogg men vågar nog inte erkänna det :'(
menmen , som sagt allt stressandet har tagit slut efter denna stressiga torsdag, haha två prov i rad, förjävligt va fan!
haha men jag fick vara med tröga kimberlie på parprovet, haha skoja bara gumman, men det gick sådär för oss eftersom vi bara kunde samma saker, så vi får se om vi får vårt vg som vi önskar :D . sen hade vi ett till svenska prov. :/ blev lite jobbigt på sista lektionen, pallade inte jobba då. efter skolan åkte jag hem sen ut igen, jag och ziz åkte till globen skulle köpa saker, sen åt vi o hade våra knäppa skrattstunder hihi, det var roligt! ( vi kan bli lite cp tillsammans ibland) efter det har jag varit hemma ätit (igen) sen snart ska jag äta tårta,jag vet att jag äter lite mycket, menmen om de finns mat tackar man ju inte nej! :D ( food is LOOOVE )  hah MIN KÄRA LILLESYSTER AMEYO FYLLER JU ÅR IDAG! :D hoppas ni har grattat henne (: om ni inte har så kan ni nå henne på - ammew@pea , ameyo teiko @facebook eller så har ni som är hennes nära o kära hennes mobilnummer, jag tycker ni ska ta o gratta henne innan klockan slår över tolv :)
oj oj ska nog sluta skriva nu, ska inte skriva för mycket eftersom det blir så jobbigt för alla läsare att läsa då, xD , så jag återkommer med enyo's ( vill säga enyo the KING's ) liv snart igen. Peace n' Love to ya'll <3


Ameyo Marie Teiko, ett stort grattis! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0