by enyo: torsdag, 2 dagar tills höst lov! :D

Ååh fifan nu pallar ja inte skriva om allt igen! råka klicka bort det jag skrev innan, skit jobbigt! -.-
måste plugga, har so prov imorn! vi har parskrivning( nått nytt för mig) man vill ju inte sitta där som ett fån o inte kunna någonting medans den andra bara skriver på som en galning nejnej, måste få till ett vg trots att ja inte har pluggat så mkt . jaja orkar ej skriva mer, jag som hade skrivit så bra om min vacka o pengarna vi känade i helgen. 
måste gå å läsa på nu -.-  DET ÄR JU BARA TVÅ DAGAR KVAR TILL HÖSTLOV ! :D SKITGLAAAAD (:
menmen ni får veta mer om enyo's ( vill säga enyo the KING's ) liv snart igen. Peace n' Love to ya'll <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0