by enyo; onsdag,höstlov-vad kan man ta och hitta på idag då? :)

hej alla läsare, :) hoppas allt är bra med er! .
 som ni ser skrev jag inget igår, men anna berättade ju vår tråkiga luffardag! vi hade verkligen inget att göra, ena stunden var vi helt tysta, andra stunden blev vi helt flummiga, skit tråkigt. så tillslut åkte tråkiga kimbelire hem, som vägra gå på bio med oss (undra varför?) haha, och jag och anna åkte hem till mig och chillade bara,
just nu sitter jag här, har anna i luren. Tänka sig, jag har inte ens börjat fixa mig än :O kan man vara latare ?! men ska gå och duscha nu snart, och börja fixa mig efter det, idag kanske jag går och tittar på 08 matchen i frysen, skit länge sen jag såg på 08matcher, eller så går vi på bio och tittar på mirrors (typ en thriller)
men jag hoppas ni inte är rädda för att lägga komentare om M3 knasiga liv, det blir så mkt roligare att skriva då :)
nu säger anna att vi ska träffa simona, så jalla byebye, måste lägga en liten rush nu så ni får veta mer om enyo's ( vill säga enyo the KING's ) liv snart igen för nu ska jag gå och duscha. Peace n' Love to ya'll <3 

Kommentarer
Postat av: fanny

haha kim vill aldrig se läskiga filmer ;o <33

2008-10-29 @ 19:20:50
URL: http://fannywesterberg.blogg.se/
Postat av: enyo

haha , nej , skiittrågiig xD <3 menmen, de är bara att acceptera c(;

2008-10-30 @ 00:47:14
URL: http://mtrees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0