By enyo ; Om gårdagen ( måndag ) - höstlov!

Yoyo, how ya'll doin' ? . :) Enyo is baack 
glömde skriva igår, maa bad, so im sorry! Menmen jag kan berätta om min gårdag snabbt bara.
På dagen åkte jag in till stan och mötte anna, sen gick vi runt lite och mötte sedan Bim n' fanny, vi gjorde typ inget speciellt, kolla i äffärer och fika lite. Efter det var fanny tvungen att gå, hon skulle typ på bio och jag och anna var tvungen att sticka i väg, så bim blev kvar helt själv xD haha nej ja skoja bara, hon skulle oxå åka iväg, hon skulle på träning tro ja. så jag o anna åkte iväg till mötet (intervjuv) jag var skitnervös först men sen släppte det lite som tur va, tänka sig att vi satt där i hela 2 timmar. jag ska inte berätta vad allt det där mötet gick ut på, som anna sa, ni får veta det senare om svaret blir ja, annars får ni aldrig veta det tyvär, så ni får hoppas på oss! :) haha, men efter mötet skildes vi från våra föräldrar och gick in till stan, vi skulle först på bio men planerna ändrades så vi åt i bk ( burgerking) och sen åkte vi hem till bim ganska sent på kvällen och chilla bara, det var min måndag på höstlovet 
jag återkommer om enyo's ( vill säga enyo the KING's ) liv snart igen. Peace n' Love to ya'll <3 


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0