by enyo: fredag

alå alå (: enyo här igen, verkar som anna o bim börjar bli tröttna på att skriva här, men enyo sviker inte bloggen :)
jaa, dagen har vart ganska chill, ( fredag ) bäästaskoldagen, slutar så tidigt! :D skitskönthände inget speciellt iskolan , kommer iaf inte på nått,
.. eller bara att linda o fanny hittade mitt gamla sl-kort (: men eftersom dom sa att ja skulle få pengar om ja lämnade in det så gjorde ja självklart det direkt (allt för money!), med bim o fanny. kände på mig att de skulle gå fel, men fanny o bim var helt säkra på att jag skulle få pengarna, så istället för att enyo ska lyssna på sig själv lyssnar hon självklart på deras dumma fasoner och vipps så tog dom mitt kort o blablabla.. :( , blev feeett sur.
så efter det åkte jag hem, skulle äta fixa saker, hämta träningkläder o sen gå ut (;
mötte anna o bim i stan sen  åkte vi till träningen i solna.
det var ganska lugnt på träningen, de va några stycken som inte var där.
efter åkte vi till stan, skulle på nån "fest" elle vet inte va de va, skit tråkig. såg helt fackad ut, men vi stannade inte där länge. Sen rulla vi bara hemåt senare. ja så de hände inte så mycket idag. ( eller igår, det är ju snart lördagmorgon )
  M3 ska upp om några timmar, ska åka iväg till hmm.. kom inte ihåg stället. ursäkta mitt minne! Tror faktist jag börjar bli lite senil :S men stället är bara 2 h härifrån,
så vi kommer hem på söndagen igen (: im so daaaamn tired now,
måste upp typ 7 på morgonen så ni får veta mer om enyo's ( vill säga enyo the KING's ) liv snart igen. Peace n' Love to ya'll ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0