by enyo : en trött torsdag

alå alå , har inte haft tid att skriva så mkt än , men ska försöka komma igång mycket bättre!
vill inte ens tänka på gårdagens skoldag , som anna redan har berättat! det va så disgusting  med våra omogna killar i klassen , jag och anna håll för fan på och dö där längst bak i klassrummet, menmen som sagt , anna berättade den där äckliga stunden, ooh , ryser bara jag tänker på det. Ska berätta om min torsdag.
jag vaknade typ 4 på natten vet faktist inte varför :S , men jag somnade om igen , annars skulle jag verkligen inte klara av en lång skoldag, så jag sov till ungefär 07.10 , skulle egentligen ta tuben som gick 07.22 men hann såklart inte eftersom jag vaknade ganska sent, men hade packat träningkläder å sånt igår. så jag tog väskan klädde på mig tvätta av mig en snabbis och sprang iväg, missade bussen till huddinge från skarpnäck (stötte faktist på thumandi i skarpnäck:D ) ,  fick vänta ett tag, bussjäveln kom typ en kvart försent! skiitjobbig . menmen så går det ibland , så åkte till träningen (storängshallen i huddinge) , kom ganska mycket försent så jag var inte med, pluggade istället , bim o anna var inte heller med på träningen idag, så vi alla satt där o plugga typ :) , sen eftersom bim hittade ett sl kort som tillhörde en född 97 åkte vi för att lämna tillbaka det, vi tyckte så synd om henne, hon gick bara i 4:an o hade tappat sitt terminskort, hennes föräldras skulle säkert flippa sönder, så vi ringde numret som stod på kortet, pappan blev ÖVERLYCKLIG och sa att vi var MYCKET DUKTIGA, han sa t.o.m att han ville bjuda oss på en resa , haha fattade inte direkt:P vi kände oss stolta efter att ha lämnat ett tappat sl kort till en liten flicka :) ( STOOOLTA) man måste ju ta igen de dumma sakerna man gjort ibland.
Sen åt jag i skolan, skolan har fått så keeeeff mat, men jag kunde äta den iaf, så sen runt 12 tiden började lektionerna, vi hade elevforum, so,svenska o matte idag , slutade 16.10. jag var galet trött, somnade på so lektinen flera gånger. sen åkte jag hem, kom hem runt halv 5 tiden, har chillat hemma idag efter skolan bara, tittat på tv, åt precis mat :) har pluggat lite :) så nu sitter jag här och skriver bara, är skit trött ska lägga mig tidigt idag :D fett skönt, måste börja komma i tid till skolan, går i nian fifan! sså imorn skajag komma i tid, hihi yeah right, vi får se om det kommer att funka :) ... oj nu ropade min mami på mig, hon har precis gjort klart nån kaka, måste smaka på den c(: .
jaja  ni får veta mer om enyo ( vill säga enyo the KING's ) liv snart igen. Peace n' Love to ya'll <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0