By enyo: byebye Beyonce Knowles n' say hello to Sasha Fierce!

Vår vackra Beyonce existerar inte längre. åtminstonde inte på scenen. Från och med nu ska hon göra karriär som Sasha Fierce.  Så då blir det ut med Beyoncé och In med Sasha Fierce.

- Det är ett alter ego som jag har skapat, någon som tar över när det är dags för mig att jobba och stå på scenen. Hon skyddar mig och den jag egentligen är. Hon står för den roligare, mer sensuella, mer aggressiva, mer frispråkiga och glamourösa sidan, säger 27-åringen Sasha Fierce ( Beyonce Knowles)
Så dags för alla att börja vänja sig vid namnet Sasha Fierce. det kommer nog bli en jäkligt svår början, men till slut (om några år) kommer man nog tänka tillbaka "tänk att hon hette beyonce förut, gud vad konstigt det känns att kalla henne så"


Kommentarer
Postat av: Emma

haha!, hitta du artikeln sen efter typ 1 timmes letande:P

2008-10-31 @ 09:30:44
URL: http://emmateiko.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0