by enyo: ÄNLIGEN LOV!:D

hejhej , fredag ÄNTLIGEN FACKING LOOOV! :D hahah så sköönt :) dagen började helt vanligt , skola, fredagar är ju så korta , så jag åkte till farsta med bim efter skolan, skulle köpa skor ( röda converse ) sen åkte jag hem till henne, hämta några kläder, ett linne som hon hade lånat, och sen jeans till anna. efter det så åkte jag hem, åt hann inte chilla så mkt, va tvungen att packa kläderna som ja skulle ha senare. efter jag var klar med allt det hemma åkte jag och mötte anna hon skulle köpa en tröja, det dröjde lite, hon är så trög på att välja, men tillslut blev det en iaf. Det var hon som gjorde så vi kom hela 20 min försent till dansträninge, efter åkte vi hem till henna o fixade oss o åt och gav oss iväg, så jag tog bara nått att ha på mig till represent your line (festen) Det var chill där, men var inte så hypad xDmen senare på natten när vi skulle hem blev allt knaaaaaas! ja ni alla vet ju hur ordningsvakter är, det hände mycket! orkar inte rabbla upp allt men till slut tog dom en av oss in i rummet och blev hemskickad av polisen, orkar inte berätta allt detta , så nu är det inte så länge senja kom hem, men ska logga ut från datorn nu, orkar inte va inne längre, det blev en liten drama kväll men godnatt nu ni får veta mer om enyo's ( vill säga enyo the KING's ) liv snart igen. Peace n' Love to ya'll <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0