by anna:

shuuusan !
så, vi följde trenden. vi skapade en blogg.
jag har ingen aning om vad en blogg innebär, jag tror man skriver lite bara, man har det som en oprivat dagbok liksom. idiotiskt men kul, typ.
jag, enyo & kimberlie kommer skriva när vi vill & hur vi vill, ibland tillsammans, ibland själva. men idag är det anna, jag, som skriver.
det är söndag, drygt en halvtimme till måndag & i min värld är söndag=chilldag. så idag har jag bara chillat, städat lite, pluggat lite. sånt där skit.
vädret har väl bestått av regn, regn, lite mer regn ? vi skulle kunna dela med oss lite regn till länder som faktiskt vill ha regn ! det skulle alla tjäna på :)
OCH i det här härliga vädret tränade jag i. ni förstår nog själva hur det kändes. och så självklart, när vi tränar, ska det regna mer än vad det ha gjort på heeela dan. spöööööööregna ! så där som det bara gör på filmer ! så mycket regnade det. jag hann känna mig lite som dansarna i slutet på step up 2 innan kylan tog över och det enda jag kunde tänka på var mina stackars fötter. men jag överlevde, mina fötter också. hoho jag är lite av en survivor tycker jag :)
menmen, jag orkar inte skriva något mer. ganska hyfsat för att vara mitt första inlägg tycker jag, hah jag kallar det här inlägget mitt test-inlägg, jag får öva lite & ja det var rätt kul :)
peace and löööv <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0