by anna: härlig start på veckan (?)

jobbigt att gå till skolan när man inte har fått vila ett piss i helgen.
men jag gick dit ändå, skolan var som vanligt, men alla dessa jävla, äckliga stinkbomber, idag så bestämde våra underbara killar i klassen sig för att smälla en stinkbomb i klassrummet !! förståå hur det luktade i ett sånt litet utrymme ! FYFAN. vi evakuerade från klassrummet, höhö (a) jag undrar om våran lärare har tappat luktsinnet eller något, för han verkade tycka att det var helt normalt att undervisa i äggmökslukt som fick en att få kväljningar ! men det fördröjde tiden lite iallafall, always look on the bright side... i guess.. (?)
jaja, vad hände sen. vi utförde ett expriment och tryckte in linda i ett av våra skåp (med hennes tillåtande ofc), efter 3 sekunder fick vi släppa ut henne när hennes klaustrofobi anlände.
något mer? kimberlie gjorde sönder en tallrik och alla bitar råkade hamna i morötterna, yummi* det roligaste på hela dagen var nog när våran lärare fick utbrott på kimberlie och sa att hon borde gå på lugnande och att hon skulle bli sjuk om kimberlie fortsatte att vara så högljud. HAHAH fyfan kimberlie, u go girl !
förresten, enyo var har du varit under dagen ?
sedan har jag tränat, och ätit något som har gjort att jag har börjat hosta jättemycket.  härligt nu när man ska sova och allt, jaja stänger av nu, annars fastnar jag här.
lateeeeer <3

JUSTE, ETT STORT GRATTIS TILL TOVA SOM BLEV 15 BAST IDAG :D , <3
hejdå, igen <3


Kommentarer
Postat av: kns

Haha kimberlie klumpiga sak :D '<3

2008-10-14 @ 17:36:30
URL: http://kacensoouw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0