by anna: varning, inlägg för tråkigt för att läsas !

shuuuuuz.
anna igen, det verkar bara vara jag och enyo som skriver här ?
"jag skriver när det händer något", det är vad kimberlie sa. jag måste bara säga att antingen har du ett jävligt händelselöst liv eller så var det rena rama bullshiten ! hähä
jag är en rik människa, fyfan va najs. men alla pengar ska rakt in på sparkontot (dom pengarna jag inte spenderar på kläder & mat altså). jag har blivit duktig, jag tycker jag har börjat få ordning på mitt kaotiska liv faktiskt. eller jag tyckte det...
den här veckan har varit förjävlig, jag har varit så jävla stressad, men om 24 timmar är det slut på stressandet. då har jag gjort det där fucking provet. men då kommer det väl något annat att stressa för.
fyfan, det är anna vs. klockan, vem tror ni vinner ?
peejs, <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0