by anna: tråkdag m. mkt skratt...

idag var vårat liv sorgligt.
vi jobbade, åt & gjorde ingeeeeeeeenting.
mitt liv går till såhär, antingen händer det massor, eller så händer inget !
om jag får knas, ska allt knas komma sammtidigt, och ibland inget.
om jag hittar fest ska det finnas 3 samtidigt eller ingen alls.
om det finns något jätteroligt att göra, ska det finnas 5 jätteroliga saker att göra, eller 0 jätteroliga saker att göra.
idag blev det 0....
det var bestämmt att vi skulle gå på bio, jag och enyo ville mirrors men bim' väägra.
"den verkade keff"  påstod hon, schhh men jag tror inte hon kommer kunna sova sen, det är därför ;D
hihih, menmen dagen har varit soorlig, och roolig & galet flummig. fyfan..
lateeeer <3


...juste, bim's internet funkar inte, den informationen får ni göra vad ni vill med :)
peace <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0