by anna: glad


FYFAN VA HÄRLIG DAG, JAG VANN MOT KLOCKAN , JAG HAR FÅTT MÅNADSPENG OCH NU ÄR DET ÄNTLIGEN HÖÖÖÖÖÖÖSTLOV ! HALLELUJA !
hähä, provet gick bra så det är lugnt.
snart ska jag till stan och köpa en tröja, sen har vi träning och efter det åker vi hem till mig, fixar oss lite och sen bär det av till tcen igen med enyo då vi ska gå till represent your line som dom kallar det. äntligen något som inte är the wave, eller my hype ! men jag förstår inte riktigt va det är för något, är det en fest eller är det en danstävling ? det enda jag vet att de flesta kommer att gå dit, så jag följer strömmen. menmen,  vi får se, hoppas det blir kul bara -.-  jag återkommer om det...(a)
jaja nu ska jag städa (usch) lite, tråkigt men nödvändigt. (;
laaaater. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0