by anna:

anna dåra, your favorite. hihi kiddin'
skrev inte igår ju, men berättelsen om gårdagen har ju redan kimberlie & enyo tagit hand om. men ville bara säga att jag förbättrade min karma igår, stoooolt*  vi lämndade ju tillbaka ett sl-kort till en liten tjej :) what goes around comes around :)
idag så hände inget speciellt, fredagar är snabba dagar, så på sista lektionen satt vi bara och lallade lite när vi hör ett ljud. jag trodde det var någons mobiltelefon men efter ett tag kopplar mitt huvudkontor att det faktiskt är brandalarmet ! ingen, verkligen ingen bryr sig förutom en i min klass som får panik (nämner inga namn, börjar på t & slutar på ova). tillslut inser alla att det här kanske, kanske, kanske inte är en övning. alla rusar till skåpen tar sina grejer och sticker ut på ängen. vi förstår ännu mer att det inte är ett test när våra luktsinnen berättar för oss att det faktiskt luktar rök i hela trappuppgången. 
SEN STOD HELA SKOLAN I LÅGOR !
... nej jag skojar, det var bara någon som behövde lite action antar jag, för det var bara någon som hade tänt på lite papper i papperskorgen. jag tycker det är ett dåligt-på-fantasi-påhitt men heldre uppbrända papperskorgar än massor av äckliga stinkbomber som har legat lite överallt nu i skolan på sistonde. undrar vad som kommer näst, isåntfall kom på något bra vem du nu är...

jajaja, min mage kurrar...
later <3



antar att jag också måste lägga ut en bild på mig dårå (a)


Kommentarer
Postat av: fanny

hahaha, omg <33

2008-10-10 @ 19:29:18
URL: http://fannywesterberg.blogg.se/
Postat av: TOVA

HAHAH vad söt du är, så mycket panik fick jag ändå inte (A) haha

2008-10-15 @ 22:18:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0