by anna:

hallå där igen.
det är fortfarande anna...
eftersom att kimberlie och enyo är så osociala fyller jag ut bloggen lite. annars blir det ju tråkigt ! suck* får ta ett snack med dom imorgon ass ! (a)
jag har egentligen inget viktigt att säga, idag har det bara varit skola. men tiden svischade förbi snabbt och jag åkte hem, öppnade dörren och där låg ett berg av brev och annat skit. TVÅ saker till mig, det fick mig att känna mig väldigt populär (a) hoho, en av de var nämligen en tidning, inte frida & inte glamour utan en gymnnasietidning!!!!!!!!
DEN VAR LIKA TJOCK SOM IKEA-TIDNINGEN OCH TYP MED TEXTSTORLEK 2 I ! KAN NÅGON SÄGA MIG HUR FAN (ursäkta språket) JAG SKA KUNA VÄLJA GYMNASIUM NÄR DET FINNS 1000 OLIKA ATT VÄLJA PÅ ? !
böööööööööööööööööh, jag får panik ! det var bättre förr i tiden, då det bara fanns ett gymnasium per mil typ. fifan. gymnasium !
jag ska läsa lite i den ikväll, men jag undrar om jag kommer hinna läsa ut tidningen innan det är dags att välja gymnasium.. :S
shiet, jag måste rusa till tränig , det får mig att glömma allt det här ett tag hoppas jag..
laaaater :) <3


Kommentarer
Postat av: fanny

blää för gymnasium :( <33

2008-10-07 @ 18:13:13
URL: http://fannywesterberg.blogg.se/
Postat av: aameyoo the beest

hahaa bara att kämpa på annaaa (; !! haha

2008-10-12 @ 18:54:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0