by anna:

...en stor aplååd för enyo och kimberlie, äntligen har dom skrivit jippie -.-
men nu är det tuffa anna igen :)
ja, va har jag gjort idag. det kan man fråga sig.  inget speciellt.
har varit i skolan, dryyyyyyyyg skoldag. onsdagar är sååå sega . säkrskilt den där sista no lektionen ! där blev klassen nerskjuten av snorkråkor av några av dom övermogna (?) killarna i våran klass ! men enyo rädda mig med sina hemska ansiktsuttryck och vände dramat från helt äckligt till helt äckligt och flummigt ! thanku.
kimberlie förådde oss och satte sig längst fram och hade det tråkigt, + att du täckte tavlan, thanku. haha, <3 dig ändå :)
va gör jag nu ? tjockar till mig lite med flamin'hot cheez cruncherz ! supergott !                                                
så min dag hitils har varit, dryg, svullig, flummig & snorkråkig.
..min vardag är wierd, i know. det är det som gör den så unik :)
hahaha, men jag ska smälta in i mängden ett tag och plugga lite tänkte jag,
på återseende, eller återskrivande
what ever, peace :) <3


big love

Kommentarer
Postat av: fanny

hahahah härligt me snorkråkor :S

hahah osaman tyckte typ att de va du & enyo som va jobbiga (?) hha <33

2008-10-08 @ 19:31:52
URL: http://fannywesterberg.blogg.se/
Postat av: anna

jag vet, skitjobbig ! XD

2008-10-09 @ 20:45:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0