by enyo; mirakel , enyo vaknade innan 12 på helg (:

Alå , har inte skrivit på typ 2 dar, ma bad.
har inte haft tid och sånt, men berättar vad som har hänt de senaste dagarna
torsdagen: skola,efter skolan åt vi kebab med m3 i "landet ingenstans" , skit gott:) efter vi hade tjockat oss, åkte jag och anna till öppethus i den engelska skolan i skanstull, jag tyckte den verkade skitbra:) vi var där i nån timme, sen kom jag hem vid 8 tiden , Tv o sånt , sov en så snipp snapp slut så var den dagen slut


fredagen
(gårdagen) : skola, sluta ju så tidigt, jag och kimberlie åkte hem till mig, åt och chillade, hon blev kär i pianot(syntet) eller va det heter, så hon satt där och splede som fan, lät inte så bra heller, :S haha skojja bara , efter det åkte vi två till stan , hon köpte skor, sen kom anna när vi satt och chillade på mc, jäpp vi satt på donken för typ första gången , skit länge sen jag åt där. sen åkte vi till träning, det var ganska kul, vi gjorde olika sammarbetsövningar, vi hoppade över styrkan ( thank good) :D sen åkte jag och anna hem till mig, skulle duscha och fixa mig, skulle på fest i skogås, men det var för långt så vi orkade inte, istället åkte vi till dalen och träffade emelie shanice stella och malin, chillade där och sånt, det var nice :) men när vi äntligen ska röra oss hemåt ska polisen självklart stoppa oss (mig o anna), eftersom vi hade rånat en tjej, och råkat misshandla henne till döds  :S
haha ta det lugnt, jag skojja bara . vi hade inte gjort nånting, :) dom misstänkte oss bara för att vi båda typ hade fjällräven på oss? så vi fick stanna och snacka med dom ett tag utan att dom sa vad vi var misstänkta för, men vi fick veta det tillslut så kom hem ganska sent på kvällen/natten. ja det var alltså allt typ, så mer får ni veta om enyos ( vill säga enyo the KINGs ) liv snart igen. Peace n' Love to Ya'll <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0