by enyo : kl 00.21! God Jul sötisar! <33

ENYO ÖNSKAR ER ALLA EN RIKTIG GOD JUL UTAN SNÖN! :)
Nu äntligen är det julafton 2008 och jag var faktist ute med klara då . 
så hon var den första jag såg på julafton i år , fett coolt!! :)
Så jag kom hem för inte så länge sen . men iaf  idag (eller igår kan man säga, men menar den 23:e dec.) har jag vart i globen och julhandlat lite med simet , sen satte vi oss på ett mysigt cafè , där satt vi och fikade i några timmar, haha . snackade om olika saker och sånt, vi orkade aldrig lyfta oss upp från stolarna , menmen till slut gjorde vi det och åkte hem , kom hem vid åtta tiden. sen har vi vart med klara, chillade här hemma ett tag och sånt :) så det var min dan före doppar dag :) och snön sviker oss i år också -.- det tycker jag är dåligt! menmen sånt är livet.. / / jag återkommer om enyos ( vill säga enyo the KINGs ) jullov snart igen. Peace n' Love to Ya'll ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

God jul :) <3

2008-12-24 @ 14:37:15
URL: http://susanntsungai.blogg.se/
Postat av: enyo

god jul på dig oxå :)

2008-12-24 @ 23:57:49
URL: http://mtrees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0