by Kimberlie: Helgen

Heey heey!
Lite kort om helgen igår var ja med min gud familj typ hela dagen och vi spenderade den tiden ute :p,
Sen gick vi hem och åt middag, vi åt fry chicken med corn bread skit gott. Typisk amerikansk middag :)
Sedan fick ja ett par fina örhängen av min gud mor bild finns nedan.
Idaag var ja med fanny i hökis badet och solade, de va chilla fick ingen färg :( men men vad ska man göra. Nu ska ja snart gå och lägga mig ska bara göra klart läxorna de sista ja har sen får ja inga fler :D. Hah skit skönt ja börjar typ 11 i morron :D
/ the one and only Kimmy K ;)<3
   
 
blid ett och två örhängena min gudmor gav mig.
blid tre fanny idag vid hökis badet.
blid fyra mina naglar som ja gjorde i helgen,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0