by anna: USA update

Väldigt trött från en jobbig, men rolig (som alltid) danslektion.
Stressad till DH som hade börjat för en kvart sedan kommer jag hem och hittar ett brev till mig på bordet.
Jag som hade trott att jag skulle till Tennesee, men icke sa nicke. I OHIO ska jag troligtvis tillbringa mitt år !
Hoho, jag blev helt exhalterad när jag läste om familjen och allt som jag troligen ska bo hos. FYRA syskon ! Jag som är barnet som har levt ensambarnslivet. FYFAN VA KUL ! Hund, katter (!? hoppas på utekatter), hela paketet !
Helt plötsligt bara glömde jag bort DH och gick direkt in på google och sökte och sökte.
MY GOD, det börjar närma sig tills jag drar, väldigt sorligt men spännande !


 

ps. nationella gick bajs, och det var bajssvårt... :)

one löööv
laaaater <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0