by anna: B' 13/5-09 !

Okej, jag ska hålla vad jag lovat. Nu ska jag berätta om världens bästa konsert med världens vackraste Beyonce (om någon orkar läsa) ! Det började med att jag och Enyo kom vid lunch tiden och började köa med Lisa och Thumandi som redan var där. Det var inte alls mycket folk vid den tiden om man jämför med Chirs Brown (och varmare !). Vi köa köa och köa, gick på toa, kolla affärer, åt godis, lyssna på musik och folket började att komma eftersom. Vi hade en jävligt skön "kövakt" också, Robert. Hah. Allt var frid och fröjd tills det började närma sig 1 och 1/2 timme innan insläppning när några surpuppor började bråka med alla som var först i ledet att de hade trängt sig. Människorna klagade på oss som att det var vårt fel och det var bråk, tjafs, atityd blablabla sådär äckligt tjejigt. Jag blev jätteorolig att alla vi som var först skulle bli utkastade i kön, som vakten sa att vi skulle bli om inte de som hade trängt sig inte gick (inte vi). Tillslut kom en annan vakt och lugnade ner det hela, han orkade inte med de där gnällspikarna och det blev bra igen. Sedan kom Bim (som hade sittplats) och tog vår feta bagväska och lämnade i garderoben. Vi fördrev tiden med att lyssna när en tjej sjöng. Hon sjöng galet fint. Henne får man nog se i framtiden. Sedan var det något dansuppträdande och sedan blev det insläppning ! OM INTE VI FICK BÄÄÄÄSTA PLATSERNA, LÄÄÄÄNGST FRAM VID STÄNGSLET ! Vi var smarta och gick till andra sidan och kom i mitten av scenen, brevid catwalken och längst fram vi stängslet.UNDERBART, nu kunde jag äntligen pusta ut. Där satt vi ett tag till "förbandet", som igentligen var Hakim och Knappen, från Nrj kom. Hakim var väldigt kramglad ! Haha.
Vi hade lyckan att ha en jätterolig och snäll vakt där också som berätta massor av smått och gott (hemliga saker) till oss ! Hihi. TIll slut började konserten och jag ångrar inte att jag köade i timmar, att jag nästan höll på att bli mosad, att jag hade betalat 580 spänn ! Konserten var så bra, BÄTTRE än Chris !
Jag kan skryta med att:
*Jag och hon har sett varandra i ögonen (visst lisa!?) flera gånger !
*Vi var på stora skärmen (inte så mycket att skryta om, mest skämmigt men ändå)
*Men det bästa: JAG RÖRDE HENNES MAMMA SOM SATT PRECIS FRAMFÖR OSS !

Aaaaah, jag måste tappa minnet för att glömma den här konserten ! Det finns seriöst inga ord. Beyonce är en riktig förebild !
"Stockholm, Sweden, Stockholm, Sweden, Stockholm, Sweden i can see your halo" Gaaaah ! " I AM, I AM, I AM...YOURS" My god, de där orden träffade rakt in i hjärtat !
Vad kan man säga ? Jag älskar dig ! Haha
<3

(det här inlägget blev en bok så jag skapar ett inlägg med bara bilder)

one löööv
laaater <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0