by anna: 090524 BLUEHILL DANCE AWARD !

Ja, idag var den stora dagen ! Best Crew Show på Bluehill dance award i Solna ! 
OMG det var sååååå roligt, och vi satte stegen det nästan klockrent !
En bronsplats fick vi, vi kom på tredje fucking plats, 1:a av alla dancehall grupper ! Det är sjukt !  Global dancer's jag blir så stolt !
Det var såååååååååååå kul, det går inte att beskriva känslan av att gå av scenen och känna att allt blev jättebra ! Jag blir helt glad bara jag tänker på det !
It is this kinds of memories u never forget, real memories for a lifetime.
Vi visade vad Danchall verkligen är. Det är inte bara Dutty Wine och Willy bounce.
Det var dock lite synd att vi fick veta vinnaren i förväg (ni som dansade fattar) och att vi inte fick dansa igen på scenen För dansen senare, där ute, var ju mindre rolig (och mycket sämre från min sida), men jaja.
Ni från global dancer's som läser det här inlägget, det finns inga ord. GRYMT får duga !
...och nej, det hade aldrig funkat utan våra bästaste danslärare.
Bilder och Videos kommer så fort som möjligt !

one löööv
laaater <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0