by Kimberlie;

Hej hej!
..... i'm back, eller vad man ska säga. Ja har inte vart borta, har bara inte pallat skriva men nu ska ja försöka skriva mer :D
söndag; igår va ja med min mamma i fartsa centrum och kollade runt lite, hittade en fin tröja och ett par shorts. Efter ja hade vart i farsta med min mamma åkte ja hem och bakade tårta (den blev skit god), efter de hade ja semifinal i basket, vi förlorade  :( så ingen final för oss :/.
måndag; idag har inte så mkt hänt,bara vart i skola och sedan åkte ja hem. När ja kom hem kollade ja på en filmm som ja har velat se länge, men nu när ja har sätt den fick ja reda på att den var skit dålig :O ja kollade på SweeNey Todd ( inte nåt ja rekommenderar).
Efter ja hade kollar på film fick ja för mig att göra pannkakor, glömde ta ett foto innan ja och mamma ätit upp dem. Aja nu ska ja fortsätta kolla på 2 1/2 män.

mina pankakor såg inte ut sådär :O

filmen ja såg som va skit dålig :O

/ the one and only Kimmy K ;)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0