by enyo : torsdag, 5 mars

idag på SO lektionen höll jag verkligen på att dö , mina ögon stängdes hela tiden så jag somnade lite då och då, trots att jag försökte gå och lägga mig rätt tidigt igår. Allvarligt talat så tror jag att just det (So/Sv) klassrummet har nånting fel i luften där inne som gör att man somnar, elr så beror det på lärarens röst. även fast SO är ett ganska intressant ämne så somnar jag ändå alltid när vi har det ämnet. menmen trött på att prata/skriva om skolan så nu fortsätter jag vad som hände denne torsdag, jag stressade mig hemåt eftersom jag skulle på basketträningen, men när jag redan hade bytt om, ätit och förberett mig för att möta gracia så säger chiren att frysen ärr stäng, så det blev  ingen träning för mig inte. istället åkte jag och mötte bim för att sedan åka iväg till solna (dansen) för att lämna cash money. och nu sitter jag här hemma framför datan, ska nog börja plugga lite tills 21.00, för då blir det tv dags :) det var min torsdag , OCH IMORNGON ÄR DET FREDAG , JIPPIE . dagarna förvinner verkligen så fort :/ menmen nu måste jag ta och avrunda  jag återkommer med enyos (vill säga the QUEEN) snart igen. Peace n' love to ya'll! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0