by anna: godmorgon !

Jag kunde inte sova längre, skummt. Sitter och snackar med Enyo i telefonen (;
Gårdagen var skitlång ! Först var det ju skola, sen åkte jag och mötte Isabel och bada i "hennes" pool. Det var jättetrevligt faktiskt, bara vi två sådär. Sen basta vi och la lera på hela kroppen. Muhaha. När vi var klara åkte vi till stan och åt. Sedan skulle Isabel på bio, och va skiljdes åt så jag mötte Enyo Simet och Ameyo.Vi bestämmde oss för att åka till Solna och möta Sara och Fanny, and so we did. Dagen slutade med att vi åkte till en fest i Tumba.
Vi hann med rätt mycket faktiskt. Slänger upp lite bilder.
Vi får se vad som händer idag.

..Och det där med myror utan hjärnon behöver ni inte bry er så mycket om. Det var mest för att rensa min hjärna lite.

one löööv
laaater <3

   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0