by enyo: Bye bye stockholm!

ja, sitter fortfarande uppe, har inte sovit ett blund.. fördröjde tiden med att titta på film på datan, det fick bli "the good student". tyckte inte den var så bra, men gick att titta på iallafall..
för er som inte vet så åker jag om ca två timmar till öland/kallmar, med urre och meyan igen, plus några till familjemedlemmar, vi bilar enda dit och det tar ganska många timmar kan jag säga, men det blir mysigt . Jag kommer iförsig nästan sova hela resan, tror och hoppas jag .
Börjar bli ganska trött nu, men har inte packat klart allt. Jag vet jag vet, väntar alltid tills sista minuten .
När jag har packat färdigt tror jag nog att sängen blir min nästa plan, haha . Kommer vilja sova lite i min säng oxå, ajuste måste plocka undan lite i mitt rum oxå, så att det blir skönt att komma hem sedan efter ett hårt arbete där borta. Älskar att komma hem när rummet är helt städat :)

Juste, Snälla glöm inte att jag har med mobilen, så fortsätt att messa! Förra resan kände jag och urre oss rätt så mobbade Hah, alla hade typ glömt oss, Hahaha, så underhåll mig med sms för er som har mitt nummer! :)


Förra gången vi jobbade i kallmar

/
One Love, Er Enyo Teiko

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0