by enyo : Början på natten

hejsan!
kom precis hem, elr inte precis har hunnit småäta här hemma lite. anyway dagen blev skit trevlig med alla tjejerna, en stund efetr kom killarna. hermona hade sin lilla "grillfest" elr inte grill, eftersom att vi inte grillade, men vi åt massor av godsak som hon ställde upp att köpa till oss alla, skit gulligt!
iallafall, vi chillade vid badet som ligger vid västra skogen, vissa av oss badade men verkligen inte jag (Vattnet var iskallt!) Efter det vandrade vi till naken berget , vet faktist inte vfr det heter så haha menmen, där satt vi tills mörktet kom och det börja bli kväll, sen blev det hem till hermona, UC och hemåt!

nu sitter jag här hemma , ska försöka vara uppe hela natten så jag kan sova i den långa bilresan, vi åker klockan 6 på morgonen, och är borta i 1-2 veckor, får se hur länge det blir, ska fösöka att komma hem tidigare för att hinna umgås lite med anna innan jag sedan åker till paris och hon efter det till usa.. så vill hinna umgås med henne , annars blev det här sista dagen -.-
detta var min dag, tack hermona ! .. och alla andra ( Bilder kommer senare) ..Ja det här är väll bara början på natten, har långt kvar, slänger nog till några inlägg till om jag orkar / One Love , Er Enyo Teiko

Kommentarer
Postat av: hermona

haha naaw enyo söötis<33

2009-06-24 @ 02:19:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0