by anna: utgång

Vädret är back on track ! Skihärligt ! Nu ska jag snart dra mot blå linjen till kompisar för att umgås. Ska jag kanske våga på mig att bada idag ? Haha. Jag känner mig nästan tvungen. Jaja vi får se. Sola ska jag i alla fall göra, och äta. Mysigt. Ikväll tror jag jag ska gå ner till träningen, hur jobbigt det än blir för mig... Måste träna lite innan vi åker till Örebro. Plus att det blir ännu jobbigare ju längre jag väntar.
Kommer med update ikväll. Peace out !

one löööv
laaater <3 R.I.P Therese



Ful bild, men såhär brun ska jag vara när sommarn är slut :)

Kommentarer
Postat av: ss

när åkeru till usa

2009-06-24 @ 18:32:09
Postat av: anna

18:e juli ;)

2009-06-25 @ 00:49:07
URL: http://mtrees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0