by anna: sent/tidigt

Sitter här framför datorn igen. Jag har precis kollat på Fighting Temptations med Beyonce. Rolig film haha. Enyo sover här. Hon sover nu faktiskt.
Åååååh, kommer sakna henne så mycket när jag åker, men vill verkligen verkligen verkligen inte tänka på det ! Den dagen, den sorgen som min morfar alltid brukar säga.
Idag så har vi inte gjort så mycket. Vi skulle kolla på våra tränares uppträdande, men så blev det inte p.g.a tidsflyttning eller vad man ska kalla det. Eftersom att det har varit dött i Stockholm idag har vi har mest vart hos Teikos place och tagit det lugnt. Ätit på donken också (eftersom att till och med BK var stängt -.-)
Jag och Enyo har också suttit på ett berg ett tag och kollat på den vackra utsikten. Haha kan tyckas tråkigt, men det var härligt faktiskt. Sett hur solen börjat gå upp och så. Den går upp så tidigt nu. Jag som tycker att det är så jobbigt att sova när det är ljust och fåglarna kvittrar. Menmen.
Ska också sova nu i alla fall. Skriver imorgon som vanligt.

one löööv
laaater <3 R.I.P Therese

  
 

Chill at teikos place

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0