by anna: not a freaky friday

Idag i skolan skulle vi bara städa, därför började vi senare och slutade tidigare. Det roliga var att vi bara fick städa skåpet och sudda bänker. De vågade inte riskera att vi skulle tvätta väggarna som vi alltid brukar göra på städdagarna, chansen för ett enormt vattenkrig var för stor. Haha.
Efter skolan gick jag, Enyo, Kimberlie, och Pontus hem till Tova och kollade på Benjamnin Buttoms otroliga liv. Jag var helt rastlös men filmen var inte dålig. Idag kom det inte lika mycket dumt ur Tovas mun, men blev ändå mycket flum.
Efter det åt jag med Tova i stan, efter en stund kom Anna. Senare åkte jag till Shanice och kollade på film och snackade lite. Sist av allt drog jag och Enyo till Solna. Så har min dag sett ut.
Det är nationaldagen nu, och idag är vi tillbaka Global dancers and Enough !

one löööv
laaater <3



jamaican gaals på förra uppträdandet...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0