by anna: klassens dag

Enyo har berättat det mesta om gårdagen och denna dag. Hon var i alla falla inte med när jag, Bim, Tova och Pontus var hos Tova och kolla på film. Jag tror aldrig jag har skrattat så mycket på lääänge! Alla var helt flummiga, och jag tror aldrig heller att jag har hört så många dumma saker komma ur Tovas mun på några timmar. Herregud, tex att kaniner är 3 cm när de föds, de har inga ögon och hennes kanin, som var en kille, födde 10 ungar !
Enyo sa också en rolig sak vid äventyrsbanan. "Klockan är kvart över rövhålet", det heter faktiskt draghålet. Haha, apropå äventyrsbanan. Det var såååå läskigt, ville bara börja gråta några gånger. Jag som trodde att det skulle ta 10 min. Det tog 1 timme ungefär. Haha. Rolig, flummig dag, tråkigt väder...


one löööv
laaaater <3


Kimberlie och jag

Kimberlie uppe i det grå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0