by anna: dagar som gått

Förlååt, har varit dålig på att blogga. Tänkte berätta lite om mina icke-bloggande-dagar.

Söndag: Var på Isabels konfermation, efter kyrkan firade vi henne min mage blev bombad med mat. Just som jag hade förespått, fick hem en burk manjar också. ÄLSKA MANJAR. Efter det hämtade mormor och morfar mig, vi åkte till skärholmen och shoppade lite. Köpte, ett par klackskor till balen, ett par sandaler och en par sneakers, och så fick jag min älskade freebra ! Hemma hos mormor och morfar blev det mer mat och plugg i trädgården. Min balklänning hade också mormor gjort klart. 

     

Fototagning, Isabel och jag, Min outfit, Plugg i solsken, Var efterlängtad, Ingen förstår hur mycket jag kommer sakna detta hus :'(

Måndag: Skola och dansträning, som enyo sa. Vi ska uppträda igen på lördag med en liten olik koregrafi än förra gången, men nästan samma. Kulkul.


Melinda och Lisa efter dans :)

Idag: Skola, hade redovisning på syslöjden nu är alla saker klara för denna termin ! Skööööönt. Har dock stress för balen imorgon, blev utnämnd till jävla balkomité, om jag hade vetat hur mycet ansvar vi behövde ta hade jag aaaaaldrig gått med på det. Från att "bara berätta för klassen hur balen kommer gå till" till "ni tar allt ansvar, det ända personalen gör är att betala" BAJS. Jaja, var hos frisören med Bim och sedan i stan med Nyo. Imorgon är det bal !

  

Efter frisören. Jag gjorde den vanliga behandlingen som typ draaaar ut lockarna enligt dom och är mycket skonsammare än rakpermanent, och så kan jag båda ha rakt och mitt lockiga hår smart va ? Och efteråt plattar de håret så perfekt. Jag får riktigt asiathår, fan att jag inte fick lite mer av mammas fina asiathår som växer som ogräs :( Mitt har i alla fall växt lite :D

IMORGON ÄR DET BAL, som jag redan har sagt en gång men ändå...
Kom och kolla vet jag, 18-18.45 kommer vi vara utanför skolan och "mingla" haha.

one löööv
laaater <3

Kommentarer
Postat av: therese

JAAA jag med! :D<3

2009-06-02 @ 23:23:56
URL: http://thresrojo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0