by anna:

Aa, Enyo har berättat om det mesta som hänt idag. Känns väldigt onödigt att upprepa allt igen, men roligt var det. Hermona har 1000 bilder på sin kamera, så det kommer bilder senare. Kan jag lova...
Bikiniproblemet är nästan löst, hittade min överdel från förra året som jag köpte på rean när det inte gick och bada längre. Najs. Men det är alltid kul att ha fler :)
Det blev inget bad för mig, fortfarande... Kanske ska bada imorgon. Men det blir väl pool, och det kan man nog inte räkna som första doppet.. -.- Fan.  Något har hänt med mig. För några år sedan tog vi första doppet i maj. Nu är det snart juli och jag har inte badat. En badkruka börjar växa fram tror jag. Hah.
Det finns ingenting att skirva mer. Jo juste, Enyo lyckades att väcka mig ! Yääääy, beröm till henne (och mig).

one löööv
laaater <3 R.I.P Therese


Italiens vatten var varmt och skönt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0