by enyo : Jag kanske får som jag vill ändå.. / Farväl till anna

Nu när jag loggade in på min email, så fick jag äntligen svar från designgymnasiet. vänta lite, jag tar det från början..
Ni som följer denna blogg vet att jag inte kom in på mitt första gymnasieval, (alltså designgymnasiet) utan jag kom in på frans schartau, men jag har inte gett upp hoppet om att börja på design, så eftersom att jag är en krigare så mejlade jag dom för någon vecka sen, och fick svaret idag . Dom sa att jag skulle åka dit till gymnasiet den 27:e juli för att träffas, dom avslutade meningen bra med: allt kommer ordna sig! mvh ..
Gud vad glad jag är, så för er som inte kom in på ert  första val och inte är nöjd med det andra valet, fortsätt kriga, u can do it if u want to!
så det kanske blir som jag anna och lisa har önskat oss, vi åker tillsammans till skolan, jag och lisa (idjjut.blogg.se) i samma klass. bääästa <3
okej , jag ska inte börja fira i förväg, man vet aldrig med denna värld . :)

Menmen jag fortsätter med min dag, idag den 8:e juli var det siste gången jag var med anna detta år.. hur  tragiskt som helst, jag tror ingen förstår hur mycket jag verkligen kommer sakna denna underbara människa, hon är som min andra halva..
ja du anna jag, som alla andra hoppas på att du verkligen får det bäst där borta i usa landet och jag menar det från hela mitt hjärta, lev livet där , ha det kul , lär dig livets mening. Du kommer komma hem med en helt ny bild av världen , med vänner som du har fått för livet, med hundratals nya underbara minnen .. och med en enyo som har saknat ihjäl sig :) / Annas enyo , One Love <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0