by anna: Sabina, s som i superskön (och superkort hah)

Juste gick in på Sabinas söta blogg idag och fick se ett jättesött inlägg om mig !
SÖTIS. Klart att jag kommer sakna dig med, dina roliga skämt och allt. DIN LUUUKT ! Hahha älskar den.
Keep doing your supersköna thaaang here in Sweden så ses vi sedan sötsak ! Du är för gullig :) Kärlek till dig !

One more thing, tro inte att du kommer vara kvitt med min mobbning. Det finns dator. Haha. <3



SHORTIE (i detta fall har ordet två betydelser hahahha)

Kommentarer
Postat av: SabinaChantelle

HAHA :D

LOTS OF LOVE 2 U MY LOVE!

HAHA nej anna jag vet.. Det finns data :p Så du mobbar mig genom datan istället :)

Du har redan börjat SHORTIE va? Chilla låt mig växa lite till :d Sen när du kommer tillbaka är jag inte så kort längre :p

2009-07-14 @ 12:16:47
URL: http://sabiinaddumba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0