by anna: :'((

Bajs. Nu sitter de där på flygplanet, och jag hann inte åka till Arlanda och säga hejdå ! Det tog längre tid än vad jag trodde på ambassaden. "Interjuven" om man kan kalla det så (mer småprat och fingeravtryckstagning) tog typ 2 minuter. Väntandet tog dock 2 timmar. 1 timme i regnet. Kuuuuul. Stackars mamma fick inte följa med in haha.
Skrev i alla fall ett långt hejdåsms till tjejerna :) Där skrev jag att det kanske var bäst såhär. Att inte ta avsked för det hade blivit så jobbigt. Istället för att ledsna "sista" minnen så hade vi glada minnen, vilket är mycket bättre enligt mig !
Mitt huvud håller typ på att sprängas eftersom att jag bara fick 2 ynka timmars sömn...

one löööv
laaater <3 R.I.P Therese älsko


---------------------------------------------------------------------
Gårdagen

Fick ett sms av Enyo att hon tyckte att vi skulle mötas och hitta på något, men "ingen av oss" visste vad (trodde jag). Så vi bestämmde oss för att följa med Simet att lämna en grej till sin kompis i kungshallen. När vi kom fram så letar vi lite och helt plötsligt hör jag ett högt "SURPRISE", och där satt hela tjejgänget ! Tänk vilka vänner man har ! Jag höll på att få hjärtatack från början jag blev så förvånad. Sedan började sjunga boten anna haha. De bjöd mig på mat och allting. Fatta va gulliga ! (Kom på att det var därför Mrwet hade pressat ur mig vad jag gillade för mat dagen innan hahah det enda svaret hon fick var dock Burger King). Dayhana höll ett tal som nästan gjorde mig att börja gråta. En riktig talare hah, det visste man inte :)
Det roligaste var att jag fattade absolut ingenting det är nu efteråt man kommer på små tecken haha.
Efter maten tog de mig till Rålis där de hade fixat med saker, och efter en stund kom fler människor. Sist men inte minst drog vi till city för att gå på MJ's memorial, men vi kom typ försent så det blev inget med det. Istället ville jag bada i sergelfontänen (något som jag alltid har velat göra), men så blev det inte heller. Den var avstängd också då är det ju inte på riktigt. Haha.

Jaja, vill bara tacka er tjejer. Ni är för söta. Jag är lycklig lottad att ha sånna vänner som ni. Det är unikt :) Tack igen jag kommer sakna er som fan när jag åker, men jag har i alla fall er att se fram emot att träffa sedan. Stor mega kärlek till er. Tack igen !

/  Er Anna "the lovedoctor" (Aisha du håller med va ?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0