by anna: 090705

Idag är det 12 dagar tills jag åker. Det är ju fyfan stört.
Jaja, igår så tillbringade jag min dag hos mormor och morfar place, som bara blir tommare och tommare för varje gång jag kommer och hälsar på :( De inte långt kvar till de flyttar heller. Fan.
Jaja, vi gick en liten runda i skärholmen så jag kom hem med några påsar :) När jag kom hem till de fanns det även ett paket där till mig. Det är inte ofta man får paket, helt inslagna och allt. Det är så kul. Man blir så glad, oftast. Tack <3. Sedan åt vi, jag hjälpte de lite med datorn och sedan åkte jag hem för att direkt möta upp Enyo, som hon berättade. Åkte hem snabbt ändå och satte mig och åt naturgodis framför Law and Order. Rätt skönt att ta det lugnt också.  Det var min söndag. Håller fast med att söndagar är chilldagar. Så är det bara. Himlen är blå.

one löööv
laaater <3 R.I.P Therese underbaring

 
Vem gillar inte liksom :) / Har upptäckt att 2 inbakade flätor är räddningen på bad hairdays,
 så 2 inbakade fick det bli både igår och idag ;)

T-shirt med gulligt tryck New Yorker,
Vit jacka på rea från Gina Tricot,
Svarta hedliga leggings från Gina tricot,
Örhängen Gina Tricot,
Väska från Småland som var innehållet i mitt paket :)

Kommentarer
Postat av: zenab

skit fin tröja :D

2009-07-06 @ 15:04:15
Postat av: anna

tack så mycket ! :)

2009-07-07 @ 03:11:56
URL: http://mtrees.blogg.se/
Postat av: hodan

Hur mycket kostar vit jackan från gina? =)

2009-07-09 @ 00:11:22
URL: http://hodilicous.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0