by anna: 090704

Jag är gaaaaaalet trött, men jag kan dra gårdagen lite snabbt.
Först så bestämde vi oss för att grilla, men det blev inte av. Det blev chill i Rålis istället med massor av chips, godis och läsk. Efter det splittrades vi och jag och Enyo åkte till Solna där vi mötte Hermona. Det var jättemycket folk där från alla håll och kanter, och jag vet inte varför. Det var vl typ vår dag...
Jo juste en liten sak till hände också. Sist och minst så gick vi alla till ett utomhusbad typ som eriksdals. Efter en stund kom väktare så alla fick springa för där inne fick vi minsann inte vara på kvällen enligt de. Jag känner mig stolt över att säga att jag hittade en smart väger över stängslet som hjälpte många. Andra struntade att ta den vägen och fick händerna upprispade av taggtråd och skit. Haha stackarna. Mina jeans sprack och jag blev blöt. Haha, men so what. Man lever bara en gång.
Det var vår dag. Me like action. Godnatt !

Ps. hoppas inte du blev jätteledsen på oss idag Mrwet.
Apropå Ps. Jag såg klart filmen  Ps i love u idag. Den var gullig :)


one löööv
laaater <3 R.I.P Therese ängel


Jag och Mrwet

Jag och Enyo

Jag och Enyo provade om med godisar om vi skulle passa i snus. HAH

Stiligt, Soleil, Ameyo, Dayhana, Enyo, Urcil och Anna

Sist men inte minst denna härliga gruppbild :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0