by anna: suck & stön

tjingeling !
ja, som alla (hoppas jag) 9:or vet i sverige, är det nationella imorgon också ..
den här gången gäller det att skriva en uppsats.
det känns som att det enda jag tjatar om är prov prov prov, förlåt men det är typ det enda som snurrar runt i mitt huvud just nu. så ni får leva med mina "provblogginlägg" (;
jag är iallafall ganska så nervös inför uppsatsen, jag har väldigt svårt att hålla tiden & blir ofta klar precis när tiden är ute, så det gäller att komma på något att skriva om snabbt asså ! + att jag måste tänka på skrivregler, röd tråd, vilken stil jag skriver i, tempus, jag form eller 3:e form och blablablablabla !
tur att jag har mina älskade jordgubbsmedutsidaavyoughurt-bollar med mig som kan friska upp min hjärna :D
förövrigt så var jag med the gals och dansade house idag.
det är svårare än vad det ser ut vill jag bara säga.
det sista jag vill säga är : ÄNTLIGEN åkte elina i top model ut, äntligen, äntligen, äntligen.
jag tror det var allt för mig.

one löööv
laaater <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0