by anna: söndagsdag

hi there ! supertrött anna här .. :/
har inte och kommer inte få sova mycket alls den här helgen + måndagen. i lördags var det ju skola & så var vi uppe sent, idag skulle jag tidigt på bio & imrg ska jag gå och kolla upp rudbeck.. bajs
enyo har ju redan berättat det mesta om gårdagen så det är väl onödigt att skriva igen känner jag.
jag fick sätta klockan på 11 idag (förlåt enyo & ameyo som nog också vaknade p.g.a mig), hade lovat min 8-åriga vän, att vi skulle se på bio när mamma & hennes mamma skulle bort på spa över helgen. klart att jag håller mina löften, kl 2 på heron city blev det lassemajas detektivbyrå "kameleontens hämnd" ! (; hade nog heldre velat se bolt eller high school musical 3 eller något, men jag lät henne bestämma och nu när jag har sett den så måste jag erkänna att den var rätt bra faktiskt ! haha.
vädigt bra för vara en svensk barnfilm, stunned !
vi åt grekiskt innan också, det får jag inte glömma bort att säga.
efter bion åkte jag hem till mormor & morfar igen och fick hjälp med pluggandet, och nu är jag hemma.
imorgon ska jag som sagt kolla upp rudbeck sedan ska vi fixa & trixa lite med mitt rum & sedan blir det träning tror jag.
det var allt för mig.

one löööv
laaaater <3









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0