by anna: semelfri dag

Fettisdagen, men inga semlor för mig inte.
Fan ! Jaja mitt mål är att jag ska äta åtminstonde EN semla den här veckan.
Men fyfan va dyrt det är, 25 kr -.-  Jag låter som värsta snålisen, men det får jag nästan en hel hamburgemeny för på Burger King ! Det kunde väl bli lite billigare utan mandelmassa (a) Eller, nej semlor ska ha mandelmassa annars är det inte en semla, MEN inte sådär överedrivet mycket som dom har typ 2 dl, utan bara en liten klick ! Yummie.
Haha, kräsen jag låter.
Aja, vi dansade med klackar idag. Det blev ingen styrka i klackar (thank good), men mina ben dog ändå. Galen benstyrka vi körde asså ! Efter dansen skulle vi (vi är, jag, Enyo, Bim, Lisa, Mandi, Melinda, Sabina, Rut och Meyo) dra till solnamatchen men vi fastande vid en lång isbacke. Vi var ju bara tvungna att åka den. Det var ju som att det bara stod "HEJ KOM OCH ÅK NUNUNU" över hela backen !
Efter det gick vid, men blöta rumpor, till ungdomscafét där jag hade hoppats på att äta en semla, men det fanns inga där :(
Efter mycket velande gick vi hem rätt snabbt & jag bestämmde mig för att åka hem. Rätt skönt att komma hem tidigt för en gångs skull. Hann duscha, äta, bädda sängen, kolla på tv & nu sitter jag redan här.
Nämde ju att jag kollade på tv, det blev Hannibal. Fyfan vad vidrig den är ! Äter människohjärnor och grejer, YSCH !
Väldigt mysig att kolla på medan man äter och så.
Jaja, nu tänker inte jag skriva mer.

one löööv
laaater <3

  
1. Skor jag köpte igår för bara 49 kr :O
2.Me, tröja är morfars halsduk har mormor virkat (:
3. Enyo åker isbana, smidigt -.-

Kommentarer
Postat av: therese

Hahaha avlidna bebisar! :')

nej men jag såg det på oprah på tv (A)

var tvungen att lägga in :P

i miss u too ! <3

2009-02-25 @ 18:07:45
URL: http://thresrojo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0