by enyo : äntligen hemma

gårdagens kväll blev mycket lång! Orkar inte berätta detaljer direkt, men tar det kortfattat bara . Först var jag på pride paraden, gud vad vi skrattade, det var så roligt att se alla! Senare på kvällen var jag med fredrika, vi hade det jätte roligt tillsammans, hann med rätt mkt . Vi åt glass i gamla stan, hemmachill med killkompisar , träffa londonkillarna mitt på natten, alltså några fotbollskillar från london skit tuunga verkligen! Men dom åker hem på onsdag igen :( . Aja , det slutade med att jag sov hemma hos henne, elr sov och sov..
Idag är vädret på topp ! Får se vad jag tar och hittar på, inte mkt sömn inatt så är galet trött / One Love, Er Enyo 


glöm inte att fortsätta läsa --->
hypenessroundtheworld.blogg.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0