by anna: tisdag igen

Det blev bara chillkväll hos Simona idag. Enyo var också med. Vi låg och kollade på tv, snackade åt chips. Bara sådär mysigt :) Jag gick ut rätt sent så vi hann inte göra så mycket. Nu är jag skittrött i alla fall. Vill sova, men om jag känner mig rätt så kommer datorn och mobilen hålla mig uppe rätt länge till. Jaja, that's life.
Imorgon (idag) ska jag börja min dag med att kolla på tyg till balklänningen med mormor antar jag. Jag har bestämmt mig. Det blir en kort klänning, inte en partykort, men inte en bröllopslång heller. Mittemellan. Färgerna jag helst vill ha är röd, lila eller korall. Vi får se vad det finns för tyger. Det löser sig. Nu ska jag återgå till mitt samtal med Enyo i tha phone. Peace !

one löööv
laaater <3

 
Simona, Anna och Enyo Summer-07

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0