by anna: bläää

Jag är tillbakaaaaa och glad, men lite sur. Har haft heeeelt onödig skolstress. Det är nämligen så att jag har kämpat och stressat med min inlämmingsuppgift i svenskan som skulle vara inlämnad idag. Observera ordet skulle vara inlämnad idag ! Idag säger min lärare att vi kan lämna in dom på måndag för det blir rättvisare. KUL ? NEJ ! Sedan fick jag veta igår att jag fick vg på so provet, vilket jag inte blev så nöjd med. Orättvist betyg tycker jag, hade åtminstonde förtjänat ett litet + på sidan. Om jag inte får mvg på nästa prov är risken rätt stor att hon sänker mig, vilket betyder 20 poängs avdrag i betygen. SHIT !
Jaja, no provet gick bra i alla fall (first time ever?), och skolveckan har gått snabbt. Imorgon är det redan älskade fredag ! Kan inte säga att det var så lätt att från att i måndags satt klockan på halv ett och nästan fått dra mig upp ur sängen till att på tisdagen sätta klockan på halv sju. Men det funkar. 
Det var min lilla update, nu  när jag ändå är klar med min inlämningsuppgift har jag inget att skylla på så ska skriva mer !

one löööv
laaater <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0