by enyo; lördag lördag lördag lördag ( början till söndag )

Shulululiiii , hoppas alla har haft det kul idag , men min dag hände det tråkigt nog inget spec faktist -_- ska berätta, menmen dagen bara forsa förbi. Ganska så tråkig dag för att vara lördag.
Jag vaknade tidigt, fråga mig inte varför, typ första gången enyo vaknar innan tolv. men iallafall, latade mig skitmycket. tvätta mig o sen börja fixa mig lite, sen börja ja lata mig igen, sen fortsatte jag fixa mig, sen mötta jag anna för att vi skulle gå till stan, kom typ inte iväg förens 5-6 tiden , sen satte vi oss på bk(burgerking) eftersom anna tjockis skulle äta sin lilla hamburgarmeny som nu har höjt sig till 3 kr mer!!! menmen, skitstolt för att inte jag brände upp ytteligare mer cashmoney på skräpmat och sånt. (: sen efter det var vi med Yo och några andra killar, lte skumma,  kom från ingenstans när vi satt där och chillade och börja snacka och sånt, så vi gick en sväng och sen efter det åkte jag o annapanna bort från stan till gullmars, vi skulle på fest i farsta men det blev andra planer så vi mötte upp ameyo och gick hem till sofija, där var bella malin johan och hans tjej typ? Sen träffa vi på shanice och dom, hade druckit för mkt "läsk" efter det åkte jag hem med ameyo och bella. Bella ska slagga här hoss familjen Teiko :)<3 men jag återkommer om enyo's ( vill säga enyo the KING's ) liv snart igen. Peace n' Love to ya'll <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0