by enyo; är det bara jag som inte har svikit bloggen elr ? :O


tjenare alla! :)
haha det ser ut som jag är den ända här som skriver av oss 3 :P duktig enyo :D men iallafall , kom hem för inte så länge sen , jag fanny och kimberlie stannade kvar i skolan ett tag ( undra vfr ? ) haha . sen åkte vi hem till mig eftersom bim skulle hämta´pengar . 
Dagen började med att jag åkte till huddinge , (träning) var inte med eftersom att jag har börjat bli galet sjuk, har skit ont i halsen,men gick till skolan för att jag skulle göra prov!! ! -.- inte så skönt med förskylning och halsont, jag vaknade klockan 3.00 på natten pga av min jävla hals, haha satte på tevatten, gjorde te mitt på natten. sen kunde jag inte somna om igen på ett tag :P , men tills slut somnade jag , och vaknade kl 06.45 . åkte bussen med fanny till huddinge. bim hann inte med den XD sen var vi där och tog det lugnt bara , ingen av oss tre var med på träninge ,så vi åkte till skolan lite före och chillade där , annars har dagen varit ganska lugnt, men jag har varit skittrött och , nu har jag precis ätit pizza :) men ni får veta mer om enyos ( vill säga enyo the KINGs ) liv snart igen. Peace n' Love to Ya'll <3


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0